A sikeres hirdetés receptje

Link: https://vimeo.com/389186896/4421e056f1

A facebook-ra nem azért megy fel valaki, hogy hirdetéseket böngésszen vagy valamit vásároljon. Ezt szem előtt kell tartanod, mikor elkészíted majd a hirdetésedet.

Feladataid:

  • Határozd meg, hogy egyáltalán mi a célod a hirdetéssel: Látogatókat szeretnél a weboldaladra? El akarod adni a fő termékedet? Érdeklődőket keresel? Hírlevél listát építenél?
  • Írd fel a 3 fázist magadnak: [1] Érdeklődők keresése [2] Bizalom építése, mélyítése [3] Konverzió
  • Mindhárom fázis mellé írd oda, hogy mire fogsz hirdetni valahogy így:pl: 1. fázisnál szeretnéd, hogy letöltsék a néhány oldalas PDF-edet a weboldaladról, ezért a PDF letöltését fogod hirdetni
     a 2.-nál már azokra hirdetsz, akik jártak az oldaladon és el akarsz nekik adni egy nagyon olcsó, de értékes cuccot, így a legszuperebb termékmintádat fogod hirdetni

     a 3.-nál pedig már azt szeretnéd, hogy megvegyék a fő termékedet, így csak azokat célzod, akik már jártak az oldaladon és/vagy vásároltak már tőled és nyilván a fő termékedet fogod hirdetni.

Zavaros még kicsit? 
Nyugi.. a későbbiekben mindent mutatok részletesebben, gyakorlati példákkal alátámasztva és Neked is menni fog simán 🙂