Hasonmás célközönség készítése

Link: https://vimeo.com/402098258/909058fee6

Ez a másik nagyágyú a remarketing mellett. A már meglévő célközönségeidhez hasonló embereket tudsz kerestetni a Facebookkal.

  • Hasonló emberek, mint az e-mail feliratkozóid (így jobb eredményeket érhetsz el, ha a listád építése a cél)
  • A vásárlóidhoz hasonlókat
  • Az általad létrehozott célközönséghez hasonlót
  • A weboldalad látogatóihoz hasonlót, és így tovább.

FONTOS! Ez haladó technika és már legalább 100 elem kell legyen a célközönségben, hogy tudj hasonmást létrehozni, de inkább 1000+ az ajánlott, hogy pontosabb legyen.

Úgy értsd, hogy legalább 100 e-mail feliratkozó kell ahhoz, hogy tudj belőlük hasonmás célközönséget készíteni.

A célközönség csúszkát pedig 1-3% között tartsd, de próbálkozhatsz nagyobbal is, hiszen a kulcsszó a tesztelés itt is.