Értékesítési szövegírás és a hirdetés létrehozása​

Link: https://vimeo.com/401408352/e85ef6f622

Link: https://vimeo.com/401408438/09215075db

Az első videóban megbeszéljük a legfontosabbakat az értékesítés szövegírással kapcsolatban a Facebook hirdetésekre vonatkozóan.

A másodikban pedig végigmegyünk egy minta hirdetés létrehozásán. Kérlek csináld utánuk, hogy gyakorolj.

Szánj rá néhány ezer Ft-ot, hogy ismerkedj a felülettel és legyenek adataid az elemzéshez. Hidd el, megéri.

FONTOS: A Facebook abból él, hogy mi vállalkozók ott hirdetünk. Éppen ezért nem érdeke, hogy Téged lehúzzon. Nem érdeke, hogy átverjen. A FB algoritmusa a számodra legjobb eredményeket szeretné elérni, ezért kezdőként jobb, ha minél több mindent automatán hagysz (pl: elhelyezések, vagy nem állítasz be licitplafont), hogy nyugodtan tudjon dolgozni. Ha lesznek eredmények, látni fogod, hol teljesített a legjobban és hirdethetsz majd csak arra a célcsoportra vagy csak azon a felületen.